Jak przebiega audyt?

ZAPYTANIE

Wysłanie przez klienta zapytania o audyt, opisanie problemu prawnego. Podanie danych do kontaktu.

WSTĘPNA OFERTA

Przesłanie klientowi wyceny za audyt.

PRZYJĘCIE OFERTY

Przesłanie przez klienta potwierdzenia przyjęcia oferty.

ROZMOWA

Rozmowa telefoniczna. Ustalenie daty i godziny audytu oraz przedstawienie planu audytu.

PRZYGOTOWANIE DO AUDYTU

Przygotowanie rozwiązania problemu prawnego.

AUDYT

Przedstawienie  rozwiązania problemu prawnego oraz odpowiedź na pytania dotyczące problemu prawnego, którego dotyczy oferta. Przesłanie  podsumowania audytu.

Na czym polega audyt?

  • Podczas audytu przeanalizujemy przesłane przez Ciebie dokumenty i przedstawimy Ci najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu. Otrzymasz od nas propozycję zmian.
  • Zależy nam na tym, żebyś wiedział co zrobić, dlatego będziemy się z Tobą komunikować w jasny i konkretny sposób, bez używania niezrozumiałego dla Ciebie języka prawniczego.
  • Będziesz mógł poinformować nas o swoich ewentualnych sugestiach. W zależności od stopnia trudności danego problemu prawnego audyt może potrwać od kilku do kilkunastu dni.
  • Po zakończeniu audytu nie zostawimy Cię bez opieki. Otrzymasz od nas dokument zawierający podsumowanie audytu. Dokument ten będzie zawierał ustalenia poczynione podczas audytu oraz nasze rekomendacje dotyczące kroków, które powinieneś podjąć.
Jesteśmy praktykami i wiemy, że Ty również jako praktyk oczekujesz konkretnego rozwiązania. Takie rozwiązanie od nas otrzymasz!

Dla kogo jest audyt?

  • dla producentów żywności niezależnie od wielkości,
  • dla firm z branży spożywczych niezależnie od wielkości,
  • dla producentów suplementów diety,
  • dla sprzedawców i hurtowni spożywczych.

Ile kosztuje audyt?

    Cena audytu uzależniona jest od stopnia trudności i złożoności problemu prawnego, z którym się do nas zwracasz. Napisz do nas zapytanie o ofertę, a my wycenimy audyt. Na tym etapie jeszcze nic nie będziesz musiał zapłacić. Zapytanie o ofertę nie zobowiązuję Cię do wykupienia audytu. Dopiero po otrzymaniu od nas wyceny decydujesz czy wykupujesz audyt.

WAŻNE!

    Zależy nam, żeby podczas audytu jak najlepiej omówić problem prawny, z którym zwrócisz się do nas. Dlatego podczas audytu odpowiadamy wyłącznie na pytania dotyczące problemu prawnego, którego dotyczy oferta.

    Nie odpowiadamy również na pytania dotyczące innych gałęzi praw, np. prawa rodzinnego.

Zapytanie o ofertę

Napisz do nas zapytanie o ofertę. Skorzystaj w tym celu z naszego formularza. Opisz na czym polega Twój problem prawny. Jeżeli będziemy potrzebowały dodatkowych informacji zapytamy Cię o nie. Po przesłaniu zapytania w ciągu 24 godzin otrzymasz od nas ofertę.


Kontakt

ul. Januszowicka 5 lok. 215
53-135 Wrocław

kontakt@food-credible.pl

tel. 881 681 300