Polityka prywatności i Cookies


Kto jest Administratorem danych osobowych?

Administratorem Państwa danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Aleksandra Ostrowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Kancelaria Radcy Prawnego Aleksandra Ostrowska, NIP 8992765625, z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Januszowicka 5 lok. 215, 53-135 Wrocław.

Jak mogę skontaktować się w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?

Jeśli chcesz się z nami skontaktować w związku z przetwarzaniem danych osobowych, możesz to zrobić:

  • drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@food-credible.pl,
  • pisemnie - za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Januszowicka 5 lok. 215, 53-135 Wrocław.


W jakich sytuacjach przetwarzane są dane osobowe?

Twoje dane osobowe przetwarzane są zawsze wtedy, gdy:

  • korzystasz z naszych usług, w szczególności, kiedy korzystasz z naszych produktów,
  • odwiedzasz naszą stronę internetową,

  • bierzesz udział w organizowanych przez nas szkoleniach, konkursach i akcjach promocyjnych,
  • czasami prosimy naszych klientów o wzięcie udziału w badaniach rynku. Wszelkiego rodzaju dane osobowe wykorzystane do badań będą użyte jedynie za Twoją zgodą, mogę wykorzystywać zbierane informacje do testowania, badania, analizowania i rozwoju produktów. Dzięki temu możemy poprawiać i zwiększać bezpieczeństwo i ochronę naszych usług, opracowywać nowe funkcje i produkty,
  • w określonych przypadkach może zachodzić potrzeba wykorzystania Twoich danych w celu rozwiązania sporów prawnych, w przypadku postępowań urzędowych, w sprawach związanych z przestrzeganiem przepisów prawa,
  • Podczas rozmów telefonicznych z naszym personelem, możemy słuchać lub nagrywać rozmowy do celów związanych z kontrolą jakości lub szkoleniami. Nagrania przechowywane są przez ograniczony czas, a następnie automatycznie usuwane, o ile Administrator nie będzie miał uzasadnionego powodu, by zachować te nagrania na dłuższy czas (o ile jest to konieczne), m.in. w przypadku śledztw w sprawach o oszustwa,
  • w tym celu możemy przetwarzać niektóre dane osobowe takie jak: imię, nazwisko, data urodzenia, dane dotyczące korzystania z naszych usług, jeżeli roszczenia wynikają ze sposobu, w jaki korzystasz z naszych usług, inne dane niezbędne do udowodnienia istnienia roszczenia, w tym rozmiarów poniesionej szkody,
  • Twoje dane osobowe możemy przetwarzać również w przypadku, gdy wysyłamy Ci Newsletter (pod warunkiem, że wcześniej wyraziłeś na to zgodę),
  • Twoje dane osobowe przetwarzamy również w przypadku, gdy wysyłamy Ci informacje marketingowe o nas lub o naszych partnerach handlowych (pod warunkiem, że wcześniej wyraziłeś na to zgodę),
  • kontaktujesz się z nami za pomocą telefonu lub poczty email.


Czy muszę podawać Wam moje dane?

Podanie danych jest dobrowolne, jednak niektóre z Twoich danych mogą być niezbędne do korzystania z naszych usług i prawidłowego ich świadczenia. Ponadto niektóre Twoje dane są niezbędne, abyśmy mogli spełnić wymagania określone przepisami prawa, o których mowa poniżej. Jeżeli zawierasz z nami umowę podanie danych jest niezbędne w zakresie realizacji umowy.


Jakie dane są przetwarzane?

  1. Jeżeli korzystasz z naszych usług, lub bierzesz udział w organizowanych przez nas wydarzeniach przetwarzamy Twoje dane osobowe takie jak – imię i nazwisko, dane kontaktowe i dane płatnicze.
  2. Jeżeli zawierasz z nami umowę przetwarzamy Twoje dane osobowe takie jak - imię i nazwisko, dane kontaktowe i dane płatnicze.
  3. Jeżeli bierzesz udział w organizowanych przez nas konkursach, przetwarzamy m.in. Twoje imię i nazwisko, telefon, adres email, a w niektórych przypadkach również numer rachunku bankowego, jeśli wygrałeś nagrodę pieniężną.
  4. Jeżeli korzystasz z naszych usług elektronicznych (zakładasz konto w Serwisie), przetwarzamy twoje dane aby umożliwić Ci zalogowanie się do Konta Użytkownika.
  5. Jeżeli wyraziłeś zgodę na przesyłanie Ci Newslettera i informacji marketingowych przetwarzamy m.in. Twoje imię i nazwisko oraz adres email.
  6. Jeżeli wystawiamy Tobie dokument sprzedaży wówczas przetwarzamy takie dane jak: Twoje imię i nazwisko, adres zamieszkania (siedzibę), numer PESEL lub numer NIP.
  7. Jeżeli komunikujemy się z Tobą drogą elektroniczną lub z wykorzystaniem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących (po wcześniejszym wyrażeniu przez Ciebie zgody na taką komunikację) wówczas (w zależności od formy komunikacji) przetwarzamy takie dane jak: Twoje imię, numer telefonu, adres e-mail.

W jakim celu przetwarzane są moje dane osobowe?

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu podjęcia działań na Twoje żądanie (np. odpowiedź na zapytanie lub żądanie), w celu niezbędnym do zawarcia i wykonania umowy lub świadczenia usługi, w tym obsługi ewentualnych reklamacji, skarg czy dochodzenia należności wynikających z zawartych umów.

Przetwarzanie niektórych Twoich danych osobowych jest także konieczne w celu spełnienia przez nas obowiązków wynikających z przepisów prawa, a dotyczących np. obowiązku przechowywania niektórych danych przez określony czas, zebrania niektórych informacji w celu weryfikacji i identyfikacji użytkownika czy przekazywania danych uprawnionym organom lub podmiotom, np. wynikających z:

  • ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości,
  • ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług,
  • ustawy z dnia 16.11.2000 r. o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy i finansowaniu terroryzmu.


Jeśli zdecydujemy się przetwarzać Twoje dane w innym celu niż je zebrałyśmy, poinformujemy Ciebie o tym i poprosimy o zgodę, o ile zgodnie z przepisami prawa będzie ona wymagana.


Cookies

W ograniczonym zakresie możemy zbierać dane osobowe automatycznie za pośrednictwem plików cookies znajdujących się na naszych stronach internetowych.

Cookies to małe pliki tekstowe zapisywane na komputerze użytkownika lub innym urządzeniu mobilnym, w czasie korzystania przez niego z serwisów internetowych. Pliki te służą m.in. korzystaniu z różnych funkcji przewidzianych na danej stronie internetowej lub potwierdzeniu, że dany użytkownik widział określone treści z danej witryny internetowej. Wśród plików cookies wyróżnić można te, które są niezbędne do działania serwisów:

  • pliki cookies z danymi wprowadzanymi przez Użytkownika (identyfikator sesji) na czas trwania sesji (ang. user input cookies),
  • uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania na czas trwania sesji (ang. authentication cookies),
  • pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania (ang. user centric security cookies),
  • sesyjne pliki cookies odtwarzaczy multimedialnych (np. pliki cookies odtwarzacza flash), na czas trwania sesji (ang. multimedia player session cookies),
  • trwałe pliki cookies służące do personalizacji interfejsu Użytkownika na czas trwania sesji lub nieco dłużej (ang. user interface customization cookies),
  • pliki cookies służące do monitorowania ruchu na stronie internetowej, tj. analityki danych, w tym cookies Google Analytics (są to pliki wykorzystywane przez spółkę Google w celu analizy sposobu korzystania z Serwisu przez Użytkownika, dotworzenia statystyk i raportów dotyczących funkcjonowania Serwisu). Google nie wykorzystuje zebranych danych do identyfikacji Użytkownika ani nie łączy tych informacji w celu umożliwienia identyfikacji.


Korzystając ze naszej strony użytkownik wyraża zgodę na umieszczanie opisanych powyżej plików cookies w swoim komputerze lub na innym urządzeniu. Możliwa jest jednak kontrola i zarządzanie zainstalowanymi cookies. Należy jednak pamiętać, że usunięcie bądź zablokowanie cookies może wpłynąć na sposób korzystania z witryny, ponieważ niektóre jej obszary mogą stać się niedostępne.

Jeżeli użytkownik nie chce, aby informacje o odwiedzanych stronach zostały zapisywane w historii przeglądarki, może skorzystać z trybu incognito.

Administrator zastrzega, że po odrzuceniu plików cookies niektóre funkcje oferowane przez serwisy mogą nie działać prawidłowo, a nawet w niektórych przypadkach wiąże się to z całkowitym uniemożliwieniem korzystania z wybranego produktu.

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzane są moje dane osobowe?

Dane Osobowe przetwarzamy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia RODO dotyczącego danych osobowych.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych jest:

  • wyrażona przez Ciebie zgoda lub
  • rozpatrywanie Twojego wniosku lub żądania, lub
  • zawarcie i realizacja umowy, lub
  • realizacja prawnie usprawiedliwionych interesów Administratora lub
  • spełnienie przez nas obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów prawa.


Jak długo przetwarzane są moje dane osobowe?

Dla poszczególnych przypadków czas przetwarzania danych jest następujący:

  1. w przypadku, gdy przetwarzamy Twoje dane na podstawie umowy, przetwarzanie będzie trwało tak długo, dopóki trwa umowa oraz okres przedawnienia ewentualnych roszczeń,
  2. jeżeli wyraziłeś zgodę na przetwarzanie dla określonego celu, będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe do czasu odwołania przez Ciebie zgody, po czym usuniemy je niezwłocznie,
  3. dane, które przetwarzam na podstawie uzasadnionego interesu administratora danych - okres przetwarzania trwa do momentu ustania ww. interesu (np. okres przedawnienia roszczeń cywilnoprawnych) lub do momentu sprzeciwienia się osoby, której dane dotyczą, dalszemu takiemu przetwarzaniu – w sytuacjach, gdy sprzeciw taki zgodnie z przepisami prawa przysługuje,
  4. dane przetwarzane w celu spełnienia przez nas obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów prawa będę przetwarzać tak długo, jak wynika to z tych przepisów.


Kim są odbiorcy danych osobowych?

Odbiorcami danych są osoby upoważnione przez Administratora do wykorzystania danych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych, którym Administrator zleca wykonywanie takich czynności.

W niektórych sytuacjach mamy prawo przekazywać Twoje dane, jeśli będzie to konieczne, abyśmy mogli wykonywać nasze usługi, spełniać ciążące na nas obowiązki i należycie wywiązywać się z obowiązujących przepisów prawa.

Przy wykonywaniu części zadań (m.in. niszczenia dokumentów, przechowywania danych, obsługi księgowej i kadrowo-płacowej, obsługi prawnej, obsługi marketingowej, obsługi informatycznej) możemy korzystać z pomocy zewnętrznych podmiotów. W uzasadnionych przypadkach otrzymają je od nas też odpowiednie władze.

W takim przypadku powierzamy dane osobowe podmiotom podwykonawczym w realizacji określonego celu na nasze zlecenie (na podstawie Umowy powierzenia danych), nadal pozostając Administratorem Twoich danych i odpowiadając za ich bezpieczeństwo.

Będziemy przekazywać dane wyłącznie trzem grupom:

  1. osobom upoważnionym przez nas, naszym pracownikom i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby należycie wykonywać swoje obowiązki,
  2. podmiotom przetwarzającym, którym zlecimy to zadanie w realizacji ściśle określonego celu (np. biuro księgowe, kancelaria prawna, firma informatyczna),
  3. innym odbiorcom danych (np. organom ścigania, bankom w przypadku zgłoszenia przez nich żądania udzielania informacji opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej zgodnie z przepisami obowiązującego prawa).


Czy i komu udostępniane są moje dane osobowe?

Nie udostępniamy Twoich danych osobom czy podmiotom trzecim, z wyjątkiem sytuacji, w których:

  1. wyraziłeś dobrowolną zgodę na takie udostępnienie. Udzielona wcześniej zgoda może być w każdym momencie przez Ciebie odwołana, w równie prosty sposób w jaki została złożona,
  2. udostępnienie jest konieczne w celu realizacji umowy lub świadczenia usługi,
  3. w szczególnych przypadkach Twoje dane mogą zostać udostępnione podmiotom uprawnionym do tego na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. organom ścigania, biegłemu rewidentowi w celu badania sprawozdania finansowego).


Każdy wniosek o udostępnienie jest przez nas wnikliwie badany, a przekazanie danych następuje tylko w przypadku, gdy w wyniku tej analizy stwierdzimy że istnieje ważna i skuteczna podstawa prawna do żądania ujawnienia tym podmiotom Twoich danych.


Czy dane osobowe przekazywane są poza kraje Unii Europejskiej?

Twoje dane mogą być przekazywane poza obszar Unii Europejskiej, do państw trzecich, i jeśli dojdzie do takiej sytuacji to będą one przekazywane wyłącznie odbiorcom, którzy gwarantują najwyższą ochronę i bezpieczeństwo danych., m.in. poprzez:

1) współpracę z podmiotami przetwarzającymi dane osobowe w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej,

2) stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję Europejską,

3) stosowanie wiążących reguł korporacyjnych zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy, lub tym, na przekazywanie danych osobowych których, Użytkownik wyraził zgodę.


Z uwagi na korzystanie z usług np. Google, META, czy Mailerlite Twoje dane mogą być przekazywane do Stanów Zjednoczonych Ameryki (USA). Szczegółowe informacje dostępne są w treści polityki prywatności każdego z dostawców tych usług, dostępnych na ich stronach internetowych. Te podmioty gwarantują odpowiedni poziom ochrony danych osobowych wymagany przez przepisy europejskie.


Twoje dane mogą zostać przekazane do podmiotów w Unii Europejskiej, które świadczą dla nas usługi w związku z prowadzeniem biznesu. Są to podmioty odpowiedzialne za:

  • serwis utrzymania systemu informatycznego oraz hostingu,

  • wsparcie techniczne oraz administracyjne w zakresie prowadzenia strony internetowej,

  • wykonywanie usługi księgowania w celu wystawienia dokumentu księgowego za zrealizowaną usługę i produkt, zrealizowanie płatności oraz prowadzenie rozliczeń księgowych;

  • funkcjonowanie platformy, za pośrednictwem której dokonywane są płatności w sklepie online, z którego korzystają kupujący w celu opłacenia dokonanego w sklepie zamówienia;

  • dostawę narzędzia służącego do wysyłania newslettera, platformy do osadzania materiałów audio na naszych stronach.

Jak chronione są dane osobowe?

Administrator wykorzystuje wszelkie dostępne środki fizyczne, techniczne i organizacyjne, aby zapewnić prawidłową ochronę danych osobowych. W szczególności zabezpiecza je przed zniszczeniem, przypadkową utratą, ujawnieniem osobom nieuprawnionym, zmianą i weryfikuje zakres dostępu. Administrator realizuje prawa osób, których dotyczy przetwarzanie danych.


Jakie są uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych?

W związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych posiadasz następujące prawa:

  1. do informacji w zakresie przetwarzanych Twoich danych osobowych tzw. „obowiązek informacyjny” (zgodnie z art. 12 i 13 RODO),

  2. dostępu do treści swoich danych osobowych (zgodnie z art. 15 RODO),

  3. wniesienia żądania sprostowania Twoich danych osobowych (zgodnie z art. 16 RODO), tj. poprawienia danych nieprawidłowych oraz uzupełnienia danych niekompletnych,

  4. wniesienia żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych (zgodnie z art. 18 RODO),

  1. prawo do wniesienia żądania przeniesienia swoich danych osobowych do innego Administratora (zgodnie z art. 20 RODO),

  2. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją (zgodnie z art. 21 ust. 1 RODO), jednakże prawo to nie ma charakteru bezwzględnego - tzn. mimo wniesienia sprzeciwu w dalszym ciągu będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe, jeżeli wykażemy, że istnieją ważne, prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania, nadrzędne wobec Ciebie praw i wolności lub podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,

  3. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych dokonywanego na potrzeby marketingu bezpośredniego, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim. Sprzeciw ten nie wymaga uzasadnienia ani warunków skuteczności - w takim wypadku nie będziemy mogli dłużej przetwarzać Twoich danych osobowych w celach marketingu bezpośredniego.

Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

  1. wniesienia żądania usunięcia Twoich danych osobowych (zgodnie z art. 17 RODO) - tzw. „prawo do bycia zapominanym”, z tego prawa możesz skorzystać przykładowo, gdy:

    • Administrator przetwarza Twoje dane osobowe niezgodnie z prawem,

    • złożysz sprzeciw wobec przetwarzania danych w celach marketingowych,

    • dane muszą zostać usunięte w celu wywiązania się przez Administrator z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;

Powyższe prawa możesz wykonać poprzez złożenie nam (Administratorowi danych) stosownego oświadczenia:

  • pisemnie - za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Januszowicka 5 lok. 215, 53-135 Wrocław, dopisek: dane osobowe.

Ponadto przysługuje Tobie prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (dawniej GIODO).

Uprawnienia te nie są bezwzględne i nie przysługują w odniesieniu do wszystkich czynności przetwarzania Twoich danych osobowych. Uprawnienie to nie może niekorzystnie wpływać na prawa i wolności innych osób, takie jak np., tajemnica zawodowa. 


Czy mogę cofnąć wyrażoną zgodę?

Jeżeli wyraziłeś zgodę na określone działanie, zgoda taka może być w każdym czasie cofnięta, co skutkować będzie usunięciem adresu e-mail z naszej listy mailingowej i zaprzestaniem wskazanych działań. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na przetwarzanie danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 

W niektórych przypadkach, dane mogą nie zostać całkowicie usunięte i zostaną zachowane w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami przez czas zgodny z przepisami ustawy kodeks cywilny lub np. w celu realizacji obowiązków prawnych nałożonych na nas.

Odniesiemy się do Twojego żądania, odpowiednio uzasadniając dalsze działania wynikające z obowiązków prawa.


Jak aktualizujemy politykę prywatności?

Co jakiś czas możemy aktualizować niniejszą politykę. Jeżeli wprowadzimy istotne zmiany, powiadomimy Cię o nich za pośrednictwem poczty elektronicznej. W zakresie dozwolonym przez obowiązujące prawo korzystanie z naszych usług po takim powiadomieniu oznacza zgodę na aktualizacje niniejszej polityki.

Zachęcamy do okresowego zapoznawania się z treścią niniejszej polityki w celu uzyskania najnowszych informacji o naszych praktykach w zakresie ochrony prywatności. Udostępniamy również do wglądu poprzednie wersje naszej polityki prywatności.

Polityka jest na bieżąco weryfikowana. Aktualna wersja Polityki została przyjęta i obowiązuje od dnia 23.10.2024 r. Archiwalne wersje tego dokumentu znajdziesz na naszej stronie internetowej.


Newsletter

Jeżeli na stronie internetowej znajduje się taka możliwość, użytkownik może zapisać się do newsletter. Dane osobowe, które użytkownik podaje w celu otrzymania newslettera obejmują: imię, nazwisko, adres poczty elektronicznej lub numer telefonu, dane dotyczące prowadzonej działalności gospodarczej. Podstawą prawną przetwarzania danych jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Taka zgoda może być wycofana w każdym czasie. 


Linki do innych stron internetowych

Strona może zawierać linki do innych stron. Jeśli klikniesz na link innej strony, zostaniesz do niej przekierowany. Należy pamiętać, że te zewnętrzne podmioty nie są przez nas obsługiwane. Dlatego zalecamy zapoznanie się z polityką prywatności tych stron. Nie mamy kontroli i nie ponosi my odpowiedzialności za treść, politykę prywatności lub praktyki stosowane przez strony trzecie. 


Uzasadniony interes Administratora

Administrator może przetwarzać dane w ramach swojego prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) np. w celu dochodzenia ewentualnych roszczeń. Ilekroć Administrator przetwarza dane osobowe na podstawie prawnie uzasadnionego interesu, stara się przeanalizować i zrównoważyć swój interes oraz potencjalny wpływ na osobę, której dane dotyczą (pozytywny, jak i negatywny) oraz prawa tej osoby wynikające z przepisów o ochronie danych osobowych.


Facebook Piksel

Zbierane dane są anonimowe (lokalizacja, płeć, wiek, aktywność w internecie). Meta może łączyć je z danymi jakie zgromadził o Tobie w ramach korzystania przez Ciebie z jego platformy.

Manychat

Manychat narzędzie służące do automatyzacji. Pozwala na wysyłanie automatycznych wiadomości. Wykorzystujemy go w mediach społecznościowych, na Instagramie.

Manychat nie udostępnia danych osobowych stronom trzecim, chyba że jest to konieczne do realizacji usług (jak obsługa klienta, przetwarzanie płatności). Dane przekazywane na zewnętrz są zabezpieczane przy użyciu szyfrowania i środków ochrony prywatności.

Listę takich podmiotów znajdziesz tutaj – https://manychat.com/legal/service-providers.

Manychat może przekazywać dane osobowe poza Europejski Obszar Gospodarczy, jednak Manychat stosuje odpowiednie środki bezpieczeństwa do przetwarzania danych.

Podstawą korzystania przez Administratora z Manychat jest uzasadniony interes Administratora, który polega w szczególności na usprawnieniu działań, działaniach marketingowych oraz zgoda Użytkownika.

Manychat może przetwarzać dane identyfikacyjne takie jak: imię i nazwisko, adres e-mail, a także informacje dostępne publicznie w mediach społecznościowych, powiązane strony i konta, dane teleinformatyczne, takie jak: adresy IP, lokalizacja geograficzna, dane dotyczące użytkowania, dane plików cookies, dane przeglądarki i inne.

Manychat potrzebuje zgody na wysyłanie wiadomości. Taka zgoda jest udzielana przy pierwszej wiadomości wysyłanej przy użyciu Manychat.

Jeśli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie danych przez Manychat możesz anulować subskrypcję - nie będziesz wówczas otrzymywać wiadomości w ramach Manychat. Nie oznacza to, że przetwarzanie danych dokonane przed wycofaniem zgody było niezgodne z prawem.

Więcej o przetwarzaniu danych przez Manychat dowiesz się tutaj: https://manychat.com/legal/dpa, https://manychat.com/legal/privacy, https://manychat.com/legal/service-providers.

Zalecamy zapoznać się z polityką prywatności Manychat.


Kontakt

ul. Januszowicka 5 lok. 215
53-135 Wrocław

kontakt@food-credible.pl

tel. 881 681 300