Ta witryna używa plików cookies administratora oraz osób trzecich w celu świadczenia usług oraz prowadzenia anonimowych statystyk. Klikając "Akceptuję", wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies na Twoim urządzeniu.
Ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.
Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.
Polityka prywatności i Cookies
Kto jest Administratorem danych osobowych?
Administratorem Państwa danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Aleksandra Ostrowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Kancelaria Radcy Prawnego Aleksandra Ostrowska, NIP 8992765625, z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Januszowicka 5 lok. 215, 53-135 Wrocław.
Jak
mogę skontaktować się w
sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Jeśli chcesz się z nami skontaktować
w związku z przetwarzaniem danych osobowych, możesz to zrobić:
W jakich sytuacjach przetwarzane są dane osobowe?
Twoje dane osobowe przetwarzane są zawsze wtedy, gdy:
odwiedzasz naszą stronę internetową,
Czy muszę podawać Wam moje dane?
Podanie danych jest dobrowolne, jednak
niektóre
z Twoich danych mogą być niezbędne do korzystania z naszych usług
i prawidłowego ich świadczenia. Ponadto niektóre
Twoje dane są niezbędne, abyśmy mogli spełnić wymagania
określone przepisami prawa, o których
mowa poniżej. Jeżeli zawierasz z nami umowę podanie danych jest
niezbędne w zakresie realizacji umowy.
Jakie
dane są przetwarzane?
W
jakim celu przetwarzane są moje dane osobowe?
Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu
podjęcia działań na Twoje żądanie (np. odpowiedź na zapytanie
lub żądanie), w celu niezbędnym do zawarcia i wykonania umowy lub
świadczenia usługi, w tym obsługi ewentualnych reklamacji, skarg
czy dochodzenia należności wynikających z zawartych umów.
Przetwarzanie niektórych
Twoich danych osobowych jest także konieczne w celu spełnienia
przez nas obowiązków
wynikających z przepisów
prawa, a dotyczących np. obowiązku przechowywania niektórych
danych przez określony czas, zebrania niektórych
informacji w celu weryfikacji i identyfikacji
użytkownika czy przekazywania danych uprawnionym organom lub
podmiotom, np. wynikających z:
Jeśli zdecydujemy się przetwarzać
Twoje dane w innym celu niż je zebrałyśmy, poinformujemy Ciebie o
tym i poprosimy o zgodę, o ile zgodnie z przepisami prawa będzie
ona wymagana.
Cookies
W ograniczonym zakresie możemy zbierać
dane osobowe automatycznie za pośrednictwem plików
cookies znajdujących się na naszych stronach internetowych.
Cookies to małe
pliki tekstowe zapisywane na komputerze użytkownika lub innym
urządzeniu mobilnym, w czasie korzystania przez niego z serwisów
internetowych. Pliki te służą m.in. korzystaniu z różnych
funkcji przewidzianych na danej stronie internetowej lub
potwierdzeniu, że dany użytkownik widział określone
treści z danej witryny
internetowej. Wśród
plików
cookies wyróżnić można te, które
są niezbędne do działania serwisów:
Korzystając ze naszej strony użytkownik wyraża zgodę na umieszczanie opisanych powyżej plików cookies w swoim komputerze lub na innym urządzeniu. Możliwa jest jednak kontrola i zarządzanie zainstalowanymi cookies. Należy jednak pamiętać, że usunięcie bądź zablokowanie cookies może wpłynąć na sposób korzystania z witryny, ponieważ niektóre jej obszary mogą stać się niedostępne.
Jeżeli użytkownik nie chce, aby informacje o odwiedzanych stronach zostały zapisywane w historii przeglądarki, może skorzystać z trybu incognito.
Administrator
zastrzega, że po odrzuceniu plików
cookies niektóre
funkcje oferowane przez serwisy mogą nie działać prawidłowo, a
nawet w niektórych
przypadkach wiąże się to z całkowitym uniemożliwieniem
korzystania z wybranego produktu.
Na
jakiej podstawie prawnej przetwarzane są moje dane osobowe?
Dane Osobowe przetwarzamy zgodnie z
obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności
zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia RODO dotyczącego danych
osobowych.
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych jest:
Jak
długo przetwarzane są moje dane osobowe?
Dla poszczególnych
przypadków
czas przetwarzania danych jest następujący:
Kim
są odbiorcy danych osobowych?
Odbiorcami danych są osoby upoważnione
przez Administratora do wykorzystania danych w ramach
wykonywania swoich obowiązków
służbowych, którym
Administrator zleca wykonywanie takich czynności.
W niektórych
sytuacjach mamy prawo przekazywać Twoje dane, jeśli będzie to
konieczne, abyśmy mogli wykonywać nasze usługi,
spełniać ciążące na
nas obowiązki i należycie wywiązywać się z
obowiązujących przepisów
prawa.
Przy wykonywaniu części zadań (m.in.
niszczenia dokumentów,
przechowywania danych, obsługi księgowej i kadrowo-płacowej,
obsługi prawnej, obsługi marketingowej, obsługi informatycznej)
możemy korzystać z pomocy zewnętrznych podmiotów.
W uzasadnionych przypadkach otrzymają je od nas też odpowiednie
władze.
W takim przypadku powierzamy dane
osobowe podmiotom podwykonawczym w realizacji określonego celu na
nasze zlecenie (na podstawie Umowy powierzenia danych), nadal
pozostając Administratorem Twoich danych i odpowiadając za ich
bezpieczeństwo.
Będziemy przekazywać dane wyłącznie trzem grupom:
Czy
i komu udostępniane są moje dane osobowe?
Nie udostępniamy Twoich danych osobom czy podmiotom trzecim, z wyjątkiem sytuacji, w których:
Każdy wniosek o udostępnienie jest przez nas wnikliwie badany, a przekazanie danych następuje tylko w przypadku, gdy w wyniku tej analizy stwierdzimy że istnieje ważna i skuteczna podstawa prawna do żądania ujawnienia tym podmiotom Twoich danych.
Czy
dane osobowe przekazywane są poza kraje Unii Europejskiej?
Twoje dane mogą być przekazywane poza obszar Unii Europejskiej, do państw trzecich, i jeśli dojdzie do takiej sytuacji to będą one przekazywane wyłącznie odbiorcom, którzy gwarantują najwyższą ochronę i bezpieczeństwo danych., m.in. poprzez:
1) współpracę z podmiotami przetwarzającymi dane osobowe w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej,
2) stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję Europejską,
3) stosowanie wiążących reguł korporacyjnych zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy, lub tym, na przekazywanie danych osobowych których, Użytkownik wyraził zgodę.
Z uwagi na korzystanie z usług np. Google, META, czy Mailerlite Twoje dane mogą być przekazywane do Stanów Zjednoczonych Ameryki (USA). Szczegółowe informacje dostępne są w treści polityki prywatności każdego z dostawców tych usług, dostępnych na ich stronach internetowych. Te podmioty gwarantują odpowiedni poziom ochrony danych osobowych wymagany przez przepisy europejskie.
Twoje dane mogą zostać przekazane do podmiotów w Unii Europejskiej, które świadczą dla nas usługi w związku z prowadzeniem biznesu. Są to podmioty odpowiedzialne za:
Jak
chronione są dane osobowe?
Administrator
wykorzystuje wszelkie dostępne środki fizyczne, techniczne i
organizacyjne, aby zapewnić prawidłową ochronę danych osobowych.
W szczególności
zabezpiecza je przed zniszczeniem, przypadkową utratą,
ujawnieniem osobom nieuprawnionym, zmianą i weryfikuje zakres
dostępu. Administrator
realizuje prawa osób, których dotyczy przetwarzanie danych.
Jakie są uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych?
W
związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych posiadasz
następujące prawa:
Wycofanie
zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego
dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Powyższe
prawa możesz wykonać poprzez złożenie nam (Administratorowi
danych) stosownego oświadczenia:
drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@food-credible.pl
pisemnie - za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Januszowicka 5 lok. 215, 53-135 Wrocław, dopisek: dane osobowe.
Ponadto przysługuje Tobie prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (dawniej GIODO).
Uprawnienia te nie są bezwzględne i nie przysługują w odniesieniu do wszystkich czynności przetwarzania Twoich danych osobowych. Uprawnienie to nie może niekorzystnie wpływać na prawa i wolności innych osób, takie jak np., tajemnica zawodowa.
Czy mogę cofnąć wyrażoną zgodę?
Jeżeli
wyraziłeś zgodę na określone działanie, zgoda taka może być w
każdym czasie cofnięta, co skutkować będzie usunięciem
adresu e-mail z naszej listy mailingowej i zaprzestaniem
wskazanych działań. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu
na przetwarzanie danych, którego
dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
W
niektórych
przypadkach, dane mogą nie zostać całkowicie usunięte i zostaną
zachowane w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami przez czas
zgodny z przepisami ustawy kodeks cywilny lub np. w celu realizacji
obowiązków
prawnych nałożonych na nas.
Odniesiemy
się do
Twojego żądania,
odpowiednio uzasadniając dalsze działania wynikające
z obowiązków
prawa.
Jak aktualizujemy politykę prywatności?
Co
jakiś czas możemy aktualizować niniejszą politykę. Jeżeli
wprowadzimy istotne zmiany, powiadomimy Cię o
nich za
pośrednictwem poczty elektronicznej. W zakresie dozwolonym przez
obowiązujące prawo korzystanie z naszych usług po takim
powiadomieniu oznacza zgodę na aktualizacje niniejszej polityki.
Zachęcamy do okresowego zapoznawania się z treścią niniejszej polityki w celu uzyskania najnowszych informacji o naszych praktykach w zakresie ochrony prywatności. Udostępniamy również do wglądu poprzednie wersje naszej polityki prywatności.
Polityka
jest na bieżąco weryfikowana. Aktualna wersja Polityki została
przyjęta i obowiązuje od dnia 23.10.2024 r. Archiwalne wersje tego
dokumentu znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Newsletter
Jeżeli
na stronie internetowej znajduje się taka możliwość, użytkownik
może zapisać się do newsletter. Dane osobowe, które
użytkownik
podaje w celu otrzymania newslettera obejmują:
imię,
nazwisko, adres poczty elektronicznej lub numer telefonu, dane
dotyczące prowadzonej działalności gospodarczej. Podstawą prawną
przetwarzania danych jest zgoda (art.
6 ust. 1 lit. a RODO).
Taka
zgoda może być wycofana w każdym czasie.
Linki do innych stron internetowych
Strona
może zawierać linki do innych stron. Jeśli klikniesz na link innej
strony, zostaniesz do niej przekierowany. Należy pamiętać, że te
zewnętrzne podmioty nie są przez nas obsługiwane. Dlatego zalecamy
zapoznanie się z polityką prywatności tych stron. Nie mamy
kontroli i nie ponosi my odpowiedzialności za treść, politykę
prywatności lub praktyki stosowane przez strony trzecie.
Uzasadniony interes Administratora
Administrator
może
przetwarzać dane w ramach swojego prawnie uzasadnionego interesu
(art.
6 ust. 1 lit. f RODO) np. w celu dochodzenia ewentualnych roszczeń.
Ilekroć Administrator przetwarza dane osobowe na podstawie prawnie
uzasadnionego interesu, stara się przeanalizować i zrównoważyć
swój
interes oraz potencjalny wpływ na osobę, której
dane dotyczą (pozytywny, jak i negatywny) oraz prawa tej osoby
wynikające z przepisów
o ochronie danych osobowych.
Facebook Piksel
Zbierane
dane są anonimowe (lokalizacja, płeć, wiek, aktywność w
internecie). Meta może łączyć je z danymi jakie zgromadził o
Tobie w ramach korzystania przez Ciebie z jego platformy.
Manychat
Manychat narzędzie służące do automatyzacji. Pozwala na wysyłanie automatycznych wiadomości. Wykorzystujemy go w mediach społecznościowych, na Instagramie.
Manychat nie udostępnia danych osobowych stronom trzecim, chyba że jest to konieczne do realizacji usług (jak obsługa klienta, przetwarzanie płatności). Dane przekazywane na zewnętrz są zabezpieczane przy użyciu szyfrowania i środków ochrony prywatności.
Listę takich podmiotów znajdziesz tutaj – https://manychat.com/legal/service-providers.
Manychat może przekazywać dane osobowe poza Europejski Obszar Gospodarczy, jednak Manychat stosuje odpowiednie środki bezpieczeństwa do przetwarzania danych.
Podstawą korzystania przez Administratora z Manychat jest uzasadniony interes Administratora, który polega w szczególności na usprawnieniu działań, działaniach marketingowych oraz zgoda Użytkownika.
Manychat może przetwarzać dane identyfikacyjne takie jak: imię i nazwisko, adres e-mail, a także informacje dostępne publicznie w mediach społecznościowych, powiązane strony i konta, dane teleinformatyczne, takie jak: adresy IP, lokalizacja geograficzna, dane dotyczące użytkowania, dane plików cookies, dane przeglądarki i inne.
Manychat potrzebuje zgody na wysyłanie wiadomości. Taka zgoda jest udzielana przy pierwszej wiadomości wysyłanej przy użyciu Manychat.
Jeśli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie danych przez Manychat możesz anulować subskrypcję - nie będziesz wówczas otrzymywać wiadomości w ramach Manychat. Nie oznacza to, że przetwarzanie danych dokonane przed wycofaniem zgody było niezgodne z prawem.
Więcej o przetwarzaniu danych przez Manychat dowiesz się tutaj: https://manychat.com/legal/dpa, https://manychat.com/legal/privacy, https://manychat.com/legal/service-providers.
Zalecamy zapoznać się z polityką prywatności Manychat.